Generalforsamling 25. august!

Hej alle. Håber i nyder ferien, og glæder jer til at komme i gang med darten igen! 🙂

Datoen for årets generalforsamling er nu fastlagt. Det bliver SØNDAG D. 25/8 kl. 14 og kommer til at foregå på Guldtoppen, Haslevej 17, Åbyhøj (parkeringspladsen ved Kvickly Aabyhøj). Dørene åbner kl 12:30! Der vil blive oprettet et event man kan tilmelde sig.

Sørg for at møde op, da der skal stemmes om 4 pladser i bestyrelsen og 2 suppleanter (formandsposten er ikke på valg i år). Har man forslag man gerne vil have taget op til generalforsamlingen, skal disse sendes til formand@aarhusrestaurationsdart.dk senest fredag 23/8.

Søndag 25/8 vil også SIDSTE mulighed for at tilmelde hold! Vi ser meget gerne at man tilmelder sig hurtigst muligt, så tag fat i din holdejer og sørg for at få orden i sagerne 🙂 Vi kommer IKKE til at accepterer hold, som tilmelder sig efter 25/8, da processen med at lave turneringsplan går igang straks derefter. Når man det ikke, er det bare ærgerligt… Vi vil jo gerne have så mange hold med som muligt, men vi kan ikke udskyde fristen.

Så tag fat i holdejeren og få betalt via kontooverførsel eller mobilepay – eller til generalforsamlingen! Meget gerne på konto/mobilepay så hurtigt som muligt, så vi kan begynde at danne os et overblik over hvor mange hold der bliver 🙂

HUSK at skrive hvilket hold der betales for i beskeden ved indbetaling!

700kr pr hold.

Kontooverførsel:
Reg nr.: 5382
Kontonr.: 0397752

Mobilepay:
26211713

Vi åbner dørene til generalforsamlingen allerede kl 12:30, så man kan komme og tilmelde hold inden vi går i gang.

Vel mødt! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder. Bogmærk permalinket.